Aeroportul Iaşi se prezintă cu această nouă identitate. Cum vi se pare?

Publicat:

Distribuie articolul:

Finalizarea terminalului de pasageri T4 a impus o schimbare de imagine a aerogării. O cunoscută firmă ieşeană de branding a elaborat o nouă identitate a Aeroportului Internaţional Iaşi, de la logo şi deviză, până la literele şi simbolurile de pe panourile de informare şi orientare din T4, scrie Ziarul de Iași.

Noua identitate a Aeroportului a fost prezentată în cadrul unei ceremonii la care au participat, în holul noului terminal de pasageri, oficialităţile locale – dintre care au lipsit cele ale Primăriei Iaşi, reprezentanţi ai mediului de afaceri şi ai societăţii civile.

„Noua identitate vizuală, parte a noului brand al Aeroportului Iaşi, poate fi considerată minimalistă, avangardistă şi probabil va suscita discuţii şi pro, şi contra”, a descris directorul general al aerogării logo-ul care va însoţi numele aeroportului.

Convins că părerile vor fi împărţite, Romeo Vatră a mai spus că „acest brand va fi startul unei ample transformări a aeroportului, prin care vom ridica serviciile la nivel de excelenţă şi vom transforma experienţa pasagerilor, oferind o experienţă nouă şi inspiraţională”.

Cu alte cuvinte, „ne-am propus să inspirăm pasagerii să călătorească mai des şi să ne poziţionăm ca fiind unul dintre cele mai importante şi moderne aeroporturi din această parte a Europei”, a subliniat directorul Vatră.

Ideea de la care a pornit elaborarea logo-ului a fost să nu conţină avioane sau conturul Palatului Culturii – „Aeroportul nu e doar al Iaşului, nici măcar al judeţului, ci are o anvergură transfrontalieră: 35 la sută din pasagerii lui sunt din Republica Moldova şi Ucraina”.

Primele schiţe

Discuţiile au început cu firme locale de branding şi design, care au fost rugate să schiţeze câteva prezentări. Directorul general a mulţumit firmelor care au venit cu propuneri, dar că el şi echipa lui de la Aeroport au fost convinşi de o firmă care nu a venit cu nimic, „dar care ne-au convins în trei ore că sunt o enciclopedie în ceea ce înseamnă domeniul aviaţiei, aeroporturi şi companii aeriene, că au cel mai mare nivel de cunoştinţe în această direcţie”.

Este vorba de Innerpride, care şi-a adjudecat şi contractul (în valoare de 142,5 mii lei) pentru elaborarea logo-ului şi a signalisticii pe care o veţi putea vedea în T4 (ulterior şi în T3) începând cu 31 martie, data la care este programată prima cursă de aici în Spaţiul Schengen. Panourile de informare şi indicare a anumitor puncte din T4 conţin simboluri simple şi cuvinte în limbile română şi engleză.

CITEȘTE ARTICOLUL INTEGRAL PE ZIARUL DE IAȘI

Website | Mai multe articole

SUSȚINE PROIECTUL MEDIAQUALITY.RO

JURNALISM INDEPENDENT ȘI DE CALITATE

ASOCIAȚIA PRESĂ PE BUNE: ANCHETE ȘI INVESTIGAȚII

Cont donații: RO19BRDE350SV52123463500 B.R.D. - G.S.G., Cod SWIFT: BRDEROBU

Donează prin paypal icon

Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului MediaQuality.ro

Distribuie articolul:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Cele mai noi articole

Lideri din întreaga lume cer repatrierea copiilor ucraineni ca element vital în calea către pace

Într-un gest de solidaritate fără precedent, sute de lideri politici, personalități publice și influenceri din Canada și Europa, inclusiv România, au transmis astăzi mesaje...

Federaţia Rusă şi teroarea ca armă de război

Masacrul din Duminica Floriilor este semnul terifiant al unei continuităţi. Pentru Rusia lui Vladimir Putin teroarea este unica manifestare a politicii externe, iar crimele...

Expoziție în premieră națională, la Iași: „Iconia”și tavanul „halucinant” al Palatului Culturii vor trnsforma complet realitatea, la Romanian Creative Week

Romanian Creative Week (RCW), cel mai important eveniment dedicat industriilor creative din Uniunea Europeană, anunță o serie de premiere marcante pentru ediția aniversară din...

Te votez, dar nu pe tine

Observam imediat după anularea celui de-al doilea tur al prezidențialelor din 2024 că în noua cursă electorală s-au înscris mulți independenți, că este un...

New Media District, cel mai amplu show de video mapping din țară, deschide la Romanian Creative Week 2025, în Iași, ediția aniversară a creativității...

Romanian Creative Week (RCW), cel mai amplu eveniment dedicat industriilor creative din Uniunea Europeană, transformă Iașul într-un spectacol de lumini și inovație vizuală. În...

Jesús Carmona, „A fenómeno” al flamenco-ului mondial, și scenograful Adrian Damian vor domina scenele din Iași, la Romanian Creative Week, cel mai mare eveniment...

Romanian Creative Week (RCW), cel mai amplu eveniment dedicat industriilor creative din Uniunea Europeană, pregătește o serie de momente spectaculoase pentru ediția aniversară din...

Articole asemănătoare

Candidații „putinieni”

Vă mai aduceți aminte de „candidatul manciurian”, cel din roman care a primit unele retușuri în adaptările cinematografice?...

Lideri din întreaga lume cer repatrierea copiilor ucraineni ca element vital în calea către pace

Într-un gest de solidaritate fără precedent, sute de lideri politici, personalități publice și influenceri din Canada și Europa,...

Federaţia Rusă şi teroarea ca armă de război

Masacrul din Duminica Floriilor este semnul terifiant al unei continuităţi. Pentru Rusia lui Vladimir Putin teroarea este unica...

Expoziție în premieră națională, la Iași: „Iconia”și tavanul „halucinant” al Palatului Culturii vor trnsforma complet realitatea, la Romanian Creative Week

Romanian Creative Week (RCW), cel mai important eveniment dedicat industriilor creative din Uniunea Europeană, anunță o serie de...